Minggu, 01 Agustus 2010

AIR MINERAL

Badan kita mengandungi 75% air.Untuk badan yang kekal sihat,memerlukan air yang sihat.Air mineral merupakan air yang sihat.Ia mengandungi air yang bersifat alkali lemah untuk mengimbangi kesihatan kita seharian .Ini kerana kita seringkali mengambil bahan-bahan yang bersifat asid.Contohnya daging dan ikan.
Apatah lagi sekarang kita sentiasa terdedah 95% bahan beracun seperti pencemaran air,udara dan makanan.Air yang tidak bertapis yang kebanyakan digunakan di rumah-rumah awam mengandungi lebih dari 12 jenis racun yang memudaratkan dari segi kesihatan.Oleh itu,anda dinasihat menggunakan water filter bagi mendapatkan air yang beralkali lemah.
Banyak produk water filter di pasaran yang memeningkan kepala pengguna.Namun di sini saya mencadangkan agar anda berfikir dengan bijak sebelum membeli.Lihatlah dari segi kualiti,kos pembayaran dan kos penyelanggaraan sebelum membuat pilihan.
Di ANA EDAR,syarikat memberikan nilai kualiti yang baik bagi WATER FILTER dengan nilai RM tidak patut.Air mineral ANA terus mengalir dari paip di rumah tanpa menggunakan elektrik.Ia mengandungi 7.5-8.5 ph yang baik untuk kesihatan.Anda mempunyai 2 pilihan samada ingin memiliki water filter RM899(mengandungi 7 katrij/alkali booster)@ RM699 (mengandungi 5 katrij/7.5 ph air mineral).penyelenggaraannya cukup mudah dan murah sekitar RM160-RM260 setahun.
Jangan biarkan buah pinggang anda terbeban dengan bahan beracun terutama 3K iaitu
Klorin,Kuman dan Karat.Sayangilah buahpinggang anda sebelum ia rosak.Waterfilter boleh ditukar tapi buahpinggang tiada di pasaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar